site.btaВ тържество по повод Трети март се включиха ученици от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Лисабон

В тържество по повод Трети март се включиха ученици от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Лисабон
В тържество по повод Трети март се включиха ученици от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Лисабон
Снимка: Посолство на България в Лисабон/ Официален сайт

Ученици от Българското неделно училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Лисабон тържествено отбелязаха националния празник на България с концерт. Това става ясно от публикация в сайта на Посолството на България в Португалия. 

Тържественият концерт започна с изпълнение на българския химн и посрещане на знамето на България, внесено от знаменната ученическа група и продължи с литературно-музикална програма, в която се включиха ученици от всички класове на Българското неделно училище „Св. св. Кирил и Методий“.

По-големите възпитаници на училището представиха рецитал със стихове, посветени на България и Деня на Освобождението, а по-малките им съученици пресъздадоха драматизация по стихотворението на Пенчо Славейков – „Даваш ли, даваш, Балканджи Йово“.

Във втората част на тържеството, спазвайки първомартенската традиция, всички присъстващи получиха мартеници и имаха възможност да си припомнят обичаите, свързани с празника на Баба Марта, презентирани от учениците. 

Както БТА писа, в Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Лисабон се обучават деца в детска и предучилищна група (от три до шест години), както и ученици от първи до 12 клас. Обучението в просветното средище се извършва в присъствена или дистанционна форма. Училището предлага също извънкласни занимания като допълнителни уроци, помощ при подготовка на домашна работа за португалско училище, български народни танци, театрален клуб и издаване на училищен вестник.

/ИКВ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 13:08 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация