site.bta"Аксенчър" придобива бизнеса на доставчик на услуги за анализиране на потребителско преживяване в България и Великобритания

"Аксенчър" придобива бизнеса на доставчик на услуги за анализиране на потребителско преживяване в България и Великобритания
"Аксенчър" придобива бизнеса на доставчик на услуги за анализиране на потребителско преживяване в България и Великобритания
Снимка: "Аксенчър"

Технологичната компания "Аксенчър" (Accenture) подписа споразумение за придобиването на "ДжемСийк" (GemSeek) - доставчик на услуги за анализиране на потребителското преживяване, който помага на бизнеса да разбира своите клиенти чрез изследвания, анализи и прогнозни модели, използващи изкуствен интелект. Това съобщиха от компанията. От там обясняват, че придобиването e първата инвестиция в България и поредна в световен мащаб от "Аксенчър Сонг" (Accenture Song) - най-голямата технологична творческа група в света, която работи с данни и изкуствен интелект, за да помага на клиентите да разрастват бизнеса си и да отговарят на очакванията на потребителите.

Основана през 2011 г. в България от местни експерти, "ДжемСийк" предлага услуги в областта на сложните анализи на големи масиви от данни, управлението на програми за клиентско преживяване и разработката на собствени технологични продукти в тази сфера. Седалището й е в София, има над 170 служители, работещи на територията на България и Обединеното кралство. При присъединяването си експертите от "Джем Сийк" ще станат първите служители на "Аксенчър Сонг" в България, заедно със служителите от Технологичния и Оперативния център, които в момента са над 1100, отбелязват от компанията.  

От компанията посочват, че планират инвестиция от 3 млрд. долара в изкуствен интелект с цел подпомагане на организации от различни сфери да подобрят своята оперативна дейност на всяко едно ниво. 

Според междуотраслово проучване на "Аксенчър" сред 1000 ръководители на ниво C и топ мениджъри в организации с приходи над 500 млн. долара, проведено през септември 2023 г. и цитирано в съобщението, в световен мащаб 78 процента от бизнес лидерите смятат, че хората се променят по-бързо, отколкото те могат да променят компаниите, за които отговарят. От друга страна повече от половината от глобалните потребители искат бизнесът да реагира по-бързо на техните променящи се нужди. Прогнозира се, че глобалният пазар за анализ на клиентското преживяване ще нарасне от 9,5 милиарда долара през 2022 г. до 37 милиарда долара през 2032 г. От "Аксенчър Сонг" и "ДжемСийк" заявяват, че се ангажират да помогнат на бизнесите да реализират тези възможности чрез по-добро разбиране на представата на клиента за една марка и създаване на потребителски ориентирани решения, базирани на данни. 

"Бързият темп на промяна, пред който е изправен светът, се усеща еднакво както от клиентите, така и от бизнеса", каза Макс Мориели, президент на "Аксенчър Сонг" за Европа, Близкия изток и Африка. "В "ДжемСийк" открихме екип от съмишленици, чиято основна цел е в унисон с нашата - да предоставим на компаниите решения за по-добро разбиране на нуждите на клиентите и да намерим нови начини за тяхното ангажиране, така че да продължат да развиват своя бизнес в тези динамични времена", отбеляза Мориели.

"Развълнувани сме от възможността да се присъединим към "Аксенчър" и да предлагаме иновативни и печеливши решения на бизнеси, чийто основен фокус са клиентите", каза Петко Тинчев, главен изпълнителен директор на "ДжемСийк". "Широките ни познания в анализа на клиентското преживяване допълват богатия опит на "Аксенчър" в областта на данните и изкуствения интелект. Уверени сме, че общата ни ангажираност ще ни даде повече възможности да предлагаме напълно интегрирано разбиране за потребителите и иновативни решения, носещи добавена стойност за бизнеса в световен мащаб", добави Тинчев. 

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:44 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация