site.btaДжесика Пегула и Айла Томлянович са последните две тенисистки във втория кръг на Откритото първенство на Австралия

Джесика Пегула и Айла Томлянович са последните две тенисистки във втория кръг на Откритото първенство на Австралия
Джесика Пегула и Айла Томлянович са последните две тенисистки във втория кръг на Откритото първенство на Австралия
Джесика Пегула / снимка: АП/Asanka Brendon Ratnayake

Поставената под номер 5 Джесика Пегула се класира безпроблемно за втория кръг на Откритото първенство на Австралия.

Американката зае последното място във втория етап след успех в заключителния мач от програмата във вторник с 6:2, 6:4 над канадката Ребека Марино.

Мачът продължи само 66 минути, а Пегула бе улеснена безкрайно от 30-те непредизвикани грешки на канадската квалификантка.

Във втория кръг Пегула, която през миналата година достигна до полуфиналите в Мелбърн, ще играе с французойката Клара Бюрел.

Към втория кръг продължава и играещата за Австралия хърватка Айла Томлянович. Тя победи друга хърватка, Петра Мартич, със 7:6(3), 4:6, 6:4. Срещата продължи близо три часа и премина през куп обрати. Най-забележителният от тях бе направен от намиращата се на 271-во място в ранглистата Томлянович, която обърна третия сет от изоставане с 1:4 гейма с два пробива. Подкрепяна от публиката обаче Томлянович спечели пет последователни гейма и постигна втората си победа в четири срещу с Мартич.

Съперничка на австралийката във втория кръг ще бъде поставената под номер 11 в схемата Йелена Остапенко от Латвия.

/ГК/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 07:29 на 24.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация