site.btaЖалбите от област Добрич към омбудсмана най-често са свързани с качеството и цената на ВиК услугите

Жалбите от област Добрич към омбудсмана най-често са свързани с качеството и цената на ВиК услугите
Жалбите от област Добрич към омбудсмана най-често са свързани с качеството и цената на ВиК услугите
Снимка: Павлина Живкова/БТА
Жалбите от област Добричкъм омбудсмана най-често са свързани с качеството и цената на услугите за водоснабдяване и канализация (ВиК). Това съобщи на брифинг в Добрич Нина Бояджиева, която е началник на отдел "Права на потребители на административни и обществени услуги" от екипа на обществения защитник. Становището на омбудсмана е, че цената на водата в област Добрич не трябва да се повишава, каза още Бояджиева и поясни, че предвиденото увеличение от 1 януари

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/РИ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 22:32 на 26.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация