Политиката, свързана с приобщаващото образование може би е една от най-важните политики, които започнаха с приемането на новия Закон за предучилищното и училищното образование (ЗПУО), защото концепцията за подкрепа на личностното развитие на детето е принципно нова концепция в нашето образование. Може би оттам идват и многото трудности в нейното прилагане, както и липсата на човешки ресурси, на достатъчно финансови средства в началото, но от близо половин година, откакто съм начело на Министерството на образованието и науката (МОН), един от важните приоритети в работата на политическия ни екип е възможността за развитието на практиките за приобщаващото образование, за приобщаващото училище и приобщаващата класна стая. Това каза министърът на образованието и науката проф. Галин Цоков на дискусията "Приобщаващото образование - проблеми и решения".
За да прочетете цялата статия
Продължете да четете с абонамент
Вижте условията
/ХТ/