site.btaВ първите десет дни от кампанията най-много средства за реклама са отделили парламентарно представените формации показва анализ на Института за развитие на публичната среда

В първите десет дни от кампанията най-много средства за реклама са отделили парламентарно представените формации показва анализ на Института за развитие на публичната среда
В първите десет дни от кампанията най-много средства за реклама са отделили парламентарно представените формации показва анализ на Института за развитие на публичната среда
Анализ на Института за развитие на публичната среда (ИРПС) показва, че в първите десет дни от кампанията най-много средства за реклама са отделили парламентарно представените формации. Разходите за медии на четири от формациите представляват 60% от всички средства, вложени до момента за медийна реклама.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВД/

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:25 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация