site.bta„Гражданска въздухоплавателна администрация“ изиска от „Уиз Еър“ план за преодоляване на закъсненията и отмяната на полети
По време на разговорите Анелия Маринова подчерта, че от началото на 2023 г. досега в ГД ГВА са получени над 500 жалби от пътници на „Уиз Еър“, а над 200 от тях не са били обработени от авиокомпанията. Тя обясни, че само през юли 2023 г. на международните летища в България са регистрирани 38 отменени полета, а други 69 са изпълнени с повече от два часа закъснение.„Това буди сериозно притеснение в националния орган по правоприлагане и ще предприемем мерки, за да гарантираме, че европейските регламенти за защита на правата на пътниците се спазват“, посочва Маринова.
/ЕП/
news.modal.header
news.modal.text