site.bta„Гражданска въздухоплавателна администрация“ изиска от „Уиз Еър“ план за преодоляване на закъсненията и отмяната на полети

„Гражданска въздухоплавателна администрация“ изиска от „Уиз Еър“ план за преодоляване на закъсненията и отмяната на полети
„Гражданска въздухоплавателна администрация“ изиска от „Уиз Еър“ план за преодоляване на закъсненията и отмяната на полети
Снимка: "Уиз Еър"
По време на разговорите Анелия Маринова подчерта, че от началото на 2023 г. досега в ГД ГВА са получени над 500 жалби от пътници на „Уиз Еър“, а над 200 от тях не са били обработени от авиокомпанията. Тя обясни, че само през юли 2023 г. на международните летища в България са регистрирани 38 отменени полета, а други 69 са изпълнени с повече от два часа закъснение.„Това буди сериозно притеснение в националния орган по правоприлагане и ще предприемем мерки, за да гарантираме, че европейските регламенти за защита на правата на пътниците се спазват“, посочва Маринова.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕП/

news.modal.header

news.modal.text

Към 04:13 на 27.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация