site.bta"Барби", "Сен Лоран", "Макдоналдс" - марките вече играят водеща роля в киното

"Барби", "Сен Лоран", "Макдоналдс" - марките вече играят водеща роля в киното
"Барби", "Сен Лоран", "Макдоналдс" - марките вече играят водеща роля в киното
Сцена от филма "Барби". Снимка: АП
В киното марките вече не се задоволяват с второстепенни роли: от "Барби", който излиза на голям екран в сряда, до "Ферари" на Майкъл Ман или "Домът на Гучи" на Ридли Скот, те вече осигуряват суровината за филмови продукции, предаде Франс прес.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ХК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:35 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация