site.btaОсновната цел на пропагандата днес е да има твърде много „гледни точки“, смятат експерти в сферата на маркетинга и медиите

Основната цел на пропагандата днес е да има твърде много „гледни точки“, смятат експерти в сферата на маркетинга и медиите
Основната цел на пропагандата днес е да има твърде много „гледни точки“, смятат експерти в сферата на маркетинга и медиите
Снимка: Владимир Шоков/БТА
Основната цел на пропагандата днес е да има твърде много „гледни точки“. Тя няма послание. Целта е да се укаже влияние върху хората, но съобщенията обикновено са объркани. Това каза Андрей Симонов от Колумбийския университет по време на днешния панел „Дезинформацията в цифровата ера: Предизвикателства и решения“ във Факултета по журналистика и масова комуникация (ФЖМК) при Софийския университет „Св. Климент Охридски“.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АКМ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 15:55 на 02.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация