site.btaТуристическият бизнес не трябва да разчита за реклама само на министерството, смята експерт

Туристическият бизнес не трябва да разчита за реклама само на министерството, смята експерт
Туристическият бизнес не трябва да разчита за реклама само на министерството, смята експерт
Снимка: Красимир Кръстев/БТА
Туристическият бизнес не трябва да разчита само на държавата и на общините за рекламата на бранша, каза днес Димитър Бойчев от неправителствената организация "НАПРЕД-Несебър", който е сред участниците във форума "БГ Туризъм - Лято 2023", организиран

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/СС/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:09 на 02.06.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация