site.btaПървата българска платформа за обслужване на клиенти в различни канали за комуникация е факт, съобщиха от Българо-румънската търговско-промишлена палата

Първата българска платформа за обслужване на клиенти в различни канали за комуникация е факт, съобщиха от Българо-румънската търговско-промишлена палата
Първата българска платформа за обслужване на клиенти в различни канали за комуникация е факт, съобщиха от Българо-румънската търговско-промишлена палата
Снимка: pixabay
Първата българска платформа за обслужване на клиенти в различни канали за комуникация е факт. Решението, чието име е "Омнилинкс" (Omnilinx), е разработка на "Прайс Интернешънъл". То ще позволи на бизнесите да обединят в една платформа телефонните си

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 14:02 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация