site.btaОБНОВЕНА Интересът към традиционните медии в предизборната кампания и изборния ден е по-голям от този към нетрадиционните, сочи проучване на СЕМ и Екзакта

Интересът към традиционните медии в предизборната кампания и изборния ден е по-голям от този към нетрадиционните, сочи проучване на СЕМ и Екзакта
Интересът към традиционните медии в предизборната кампания и изборния ден е по-голям от този към нетрадиционните, сочи проучване на СЕМ и Екзакта
По-силен интерес към традиционните медии спрямо базираните в Интернет и социалните мрежи, намаляващ интерес към радиата и намален обществен интерес към медийните продукти. Тези изводи се открояват в Доклада на СЕМ за специализираното наблюдение на предизборната кампания за 48-ото Народно събрание, както и от национално представително проучване за източниците на информация по време на избори, осъществено от Екзакта Рисърч Груп. Данните представи Лидия Йорданова, собственик и управител на социологическа агенция Екзакта Рисърч Груп днес. 

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ИС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 23:13 на 22.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация