site.btaИзпълнителният директор на SCHWARZ IT България спечели индивидуален приз Employer Brand Leader на годината
Платена публикация
Изпълнителният директор на SCHWARZ IT България спечели индивидуален приз Employer Brand Leader на годината
Михаил Петров получи отличието за принос и утвърждаване на работодателската марка в авторитетния конкурс на b2b Media
Изпълнителният директор на Schwarz IT България Михаил Петров спечели индивидуален приз Employer Brand Leader на годината в престижния конкурс Еmployer Branding Awards, организиран от b2b Media. Отличието бе връчено за успеха при реализирането на идеята за превръщане на България в един от ключовите IT хъбове на световната ритейл група Schwarz. В конкурса, който се организира за пета поредна година и има за цел да отличи постиженията в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, се включиха над 100 компании.
„Горд съм, че получихме това отличие от b2b Media, защото за нас то е страхотно признание и отговорност. Това е доказателство, че важността на целта, която си бяхме поставили - да превърнем Schwarz IT България в един от най-значимите IT хъбове за водещата световна ритейл група Schwarz, е оценена. Успешната реализацията на тази идея беше огромно предизвикателство, зад което стои трудът и постиженията на колегите. С екип от 350 служители имаме амбицията да растем. А тази награда ни окуражава да си поставяме още по-високи цели“, каза Михаил Петров по време на церемонията.
„Вярвам, че бизнесът винаги е първи и дава пример – като инвестира в обучението на кадри за IT бранша и ги развива. Продължаваме да надграждаме нашата работодателска стратегия, а също и да предоставяме още по-добри технологични решения за IT инфраструктурата“, заяви още той.
Schwarz IT България, която е първото дъщерно дружество на Schwarz IT извън Германия, залага на развитието както на собствените си кадри, така и на млади специалисти чрез разнообразни партньорски програми и собствени академии. Компанията успешно си партнира с учебни заведения като Стопанския факултет на СУ, техническите университети в София и Варна, както и с Професионалната гимназия по компютърни технологии и системи в Правец. С цел развиване и привличане на таланти съвместно със СУ основава и уникална по рода си магистратура за изкуствен интелект, в която като ментори се включват експерти от компанията. Паралелно с магистратурата Schwarz IT България инвестира в създаването на най-модерната зала в СУ – мултифункционално коуъркинг пространство, което допълва практическата ориентация на програмата. В резултат на усилената работа с партньорските и собствените академии над 30 млади IT специалисти вече са се присъединили към компанията.
За да е пълноценен процесът по привличането на IT професионалисти, екипът на Schwarz IT реализира успешно и друга смела идея – връщането на опитни експерти от чужбина. Амбицията на компанията да привлече българи с успешна кариера и с международен опит и знания вече дава резултат. За около година към екипа са се присъединили 15 топ специалисти, които са избрали да се върнат в България и да работят за Schwarz IT.
За Schwarz IT България
Schwarz IT България е дигиталното сърце на водещата световна ритейл група Schwarz. Групата със седалище в Некарзулм, Баден-Вюртемберг, обединява познатите в България конкурентни търговски вериги Lidl и Kaufland, компанията за рециклиране Pre Zero и компанията за производство Schwarz Produktion.
Schwarz IT България обслужва и предоставя IT решения на четирите подразделения на водещата световна ритейл група с около 500 000 служители по целия свят и над 12 900 магазина в повече от 30 страни. Като един от централните доставчици на IT услуги Schwarz IT България отговаря за предоставянето на IT инфраструктура, платформи и бизнес приложения. Сред целите за развитие на технологичната компания в следващите три години е екипът да се разшири с минимум още 100 работни места.
Научете повече на bg.it.schwarz
/ГИ/
news.modal.header
news.modal.text