site.btaВ Сливен бе представен проект заразвитието на туризма в града и околността
BOBSTH 11:22:00 08-03-2013
MH1121BO.011
Сливен-проект-туризъм
В Сливен бе представен проект за
развитието на туризма
в града и околността
Сливен, 8 март /Велина Василева, БТА/
В Сливен бе представен проект за развитието на туризма в града
и околността, съобщиха от пресцентъра на общинската
администрация
Проектът "Регион Сливен - кръстопът на традиции, култури и
епохи" е на стойност 486 824 лв. Безвъзмездната финансова помощ
от Европейския фонд за развитие на регионите /ЕФРР/ е в размер
на 413 800.40 лева, съфинансирането от държавния бюджет в
рамките на 48 682.40 лева, а задължителният принос на общините е
24 341.20 лева.
По думите на кмета Кольо Милев област Сливен се очертава като
едно от добрите места за туризъм, благодарение на природните,
културните и историческите си дадености.
Сливен заедно с общините-партньори Котел и Твърдица ще
подготвят презентации на атрактивните обекти, като за Сливен
това е местността Карандила - място за екотуризъм, което може да
бъде разработено в бъдеще, както и минералните бани, които са
едни от най-добрите места за балнеолечебен туризъм.
В рамките на проекта ще бъдат разработени туристически пакети,
които да поставят акцент върху богатствата на региона от
всякакво естество, заяви Румен Стоилов, заместник-кмет на Община
Сливен. Предвидено е изработването на рекламен филм, на
телевизионни и радио клипове, както и на брошури и пътеводители
в региона. Ще бъдат изготвени и карти на региона, като всичко
това ще бъде обединено от унифициращи слоган и лого на Регион
Сливен.
В проекта е заложена международна кампания за популяризиране на
региона, като е насочена към румънския пазар и пазарите на
ползващите английски и немски език.
Популяризирането на Регион Сливен ще включва и кампания с
поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет
търсачки и водещи социални мрежи, както и кампания с
разработване и внедряване на туристически мобилни приложения за
смартфони и таблети.
В страната ще бъдат разположени билбордове по магистрала
"Тракия", както и на ключови места в София, на изходите от
летищата в София и Бургас и по транспортни направления от
Румъния за Турция и Гърция. Публикациите в електронни платформи,
в социални мрежи и медии и внедряването на мобилни приложения
също са сред активностите, които ще има в страната ни.
/МХ/
news.modal.header
news.modal.text