site.btaЛиста на класния, предлага омбудсманът на Казанлък

BOBSTH 20:31:31 23-07-2015
NZ2031BO.034
Казанлък - обществен посредник - идея

Листа на класния, предлага
омбудсманът на
Казанлък


Казанлък, 23 юли /Деляна Бобева, БТА/
"Листа на класния ръководител" е най-новият проект на обществения посредник на Казанлък Гинка Щерева.
Целта на проекта е в часовете на класния ръководител през новата учебна година всеки месец да бъде включвана по една от 10 предложени от посредника теми, с които да се запознават учениците.
Темите според Щерева са така избрани, че ще дават различни и полезни знания на подрастващите за града, в който живеят, за неговата история, културните забележителности, гражданските им права, религиозното поведение, за интересни и видни личности на Казанлък в различни сфери от историята и настоящето.
В рамките на проекта учениците ще могат да изработят и туристически паспорт на града, да се запознаят с историята на улицата, на която живеят.
Проектът "Листа на класния ръководител" е отворен и към него могат да се присъединят всички желаещи класни ръководители от община Казанлък, без значение на каква възраст са учениците им. Партньори на проекта ще са представители на различни институции и казанлъшкото духовенство, които ще участват в лекциите за религиозното поведение и символи.
Своеобразният старт на проекта през септември ще бъде даден с предварителен тест, който има за цел да установи какво е състоянието и какви са проблемите на връзката между ученик - родител, и учител в община Казанлък.
На базата на резултатите от това "тестване" ще се предложат и нови теми в "Листата на класния ръководител".
В навечерието на изборите общественият посредник планира и срещи с онези младежи, на които им предстои да гласуват за първи път. Срещите са с цел запознаване с техните права и задължения като гласоподаватели, както и с обща информация за процеса на гласуване и органите на властта.
/НЗ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:36 на 10.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация