site.btaНАП в Русе организира анкета с клиентите за нивото на тяхното обслужване

BOBSTH 15:53:31 11-04-2016
IS1553BO.018
Русе - НАП - анкета

НАП в Русе организира анкета с клиентите за нивото на тяхното обслужване


Русе, 11 април /Мартин Пенев, БТА/
НАП в Русе организира от днес до края на седмицата анкета с клиентите за нивото на тяхното обслужване. Това съобщиха от офиса на приходната агенция в крайдунавския град.
Подобно проучване се извършва от шест години и е свързано с европейския модел за оценяване на качеството - EFQM.
Целта на анкетата е чрез конкретни въпроси и възможност за лесни, но ясни отговори да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе. В шестте въпроса с по три отговора са обхванати както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения.
"Приходните служители и нашите клиенти сме двете страни в общия процес по спазване на данъчното и осигурителното законодателство и целта ни с тази анкета е да станем по-обективни, принципни и коректни, за да улесним общата си работа", казва директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.

/ИС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 08:16 на 04.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация