site.btaПотребителският съвет към ЧЕЗ е обсъдил промените в обслужването на клиенти

BOBSTH 13:00:31 17-11-2017
IS1300BO.002
ЧЕЗ - потребителски съвет - клиенти

Потребителският съвет към ЧЕЗ е обсъдил промените в обслужването на клиенти


София, 17 ноември /Антоан Николов, БТА/
Промените в обслужването на клиенти и подготовката на електрическата мрежа в Западна България за зимния сезон са били дискутирани на заседание на Потребителския съвет към ЧЕЗ България, съобщи пресцентърът на електроразпределителната компания.
На Потребителския съвет ЧЕЗ Разпределение е представил предприетите мерки за подготовка на електрическите съоръжения по мрежата за есенно-зимния сезон 2017-2018 г. В рамките на профилактиката компанията е извършила термовизионна диагностика на 3100 трафопоста.
"Термовизионната диагностика открива нередности в електрическата система още в най-ранен стадий, което позволява бързото им отстраняване. Служители на ЧЕЗ Разпределение обходиха 45 хил. км мрежа и положиха 133 км нови кабели и близо 3 000 км проводници", е казал Васил Василев, директор "Експлоатация и поддържане" в ЧЕЗ Разпределение България, цитиран от пресцентъра на компанията. Той е представил новите полимерни стълбове, които от тази година са започнали да се монтират в труднодостъпните пресечени местности. По думите му, освен че са много по-леки от бетонните, те са разглобяеми на две, което позволява да се пренасят на ръце, когато пътищата са непроходими.
От компанията уточняват, че Потребителският съвет към ЧЕЗ България е консултативен орган, създаден през 2013 г. В него членуват представители както на лицензионните дружества ЧЕЗ Електро и ЧЕЗ Разпределение, така и представители на потребителски и експертни организации.
В съобщението се припомня, че oт 1 ноември 2017 г. ЧЕЗ Електро България е с нов бизнес модел. Преструктурирането обхваща и дейностите по обслужване на клиенти. От 1 ноември във всеки център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ са обособени отделни гишета за клиенти на ЧЕЗ Електро и на ЧЕЗ Разпределение.
На информационната линия 0700 10 010 са активирани специални линии за въпроси, свързани с дейността и на двете дружества. Създадени са и два отделни имейла за двете компании. На адрес info@cezelectro.bg могат да бъдат задавани въпроси, свързани с дейността на "ЧЕЗ Електро България" АД като продажба на електроенергия на свободен пазар, обслужване на клиенти, регистрация и пререгистрация на битови и стопански потребители. На имейл klienti@cez-rp.bg могат да бъдат отправяни въпроси, свързани с дейността на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, касаещи електроразпределителната мрежа, присъединяване на обекти, деклариране на показания, прекъсвания на електрозахранването и други, информират още от електроразпределителната компания.
По думите на директора на отдел "Продажби на дребно" в ЧЕЗ Електро България Тодор Матев преструктурирането се извършва по начин, който осигурява ефективност на контактите на двете дружества с клиентите, запазвайки досегашното качество на обслужване.
/ИС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 09:20 на 04.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация