Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Благоевград - Американски университет в България - маркетинг предизвикателство
Благоевград (20 ноември 2022) За шеста година Бизнес клуба на Американския университет в България организира Маркетинг предизвикателство. Състезанието събира 48 студенти в 12 отбора, с експерти в областта на маркетинга, собственици на успешни компании и хора с опит в бизнес сферата. Тази година отборите работиха върху три маркетинг ситуации под менторството на мениджъри от международни компании. Всяка от ситуациите се оценява отделно, а наградният фонд е 16 хил. лева. Целта на състезанието е да свързва успели представители на бизнеса с млади таланти.
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Красимир Николов (БТ)
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимка
Моля потвърдете изтеглянето на снимката/ите