Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив. На снимката (от ляво надясно): производствният директор Георги Примов, директорът "Човешки ресурси" Марта Джамбазова, главен оперативен директор Диана Харлова и ръководител отдел "Маркетинг" Дарина Марчева.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив. Американска технология с изкуствен интелект, която компанията ще въведе, за да определя най-подходящия модел матрак за конкретния човек.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Пловдив - производствена база - матраци - TED
Пловдив (27 септември 2024) Българският производител на матраци, легла, системи за сън и аксесоари за спалня TED се насочва към южнокорейския пазар през 2025 година. Компанията ще "гони" 10 процента пазарен дял през следващите три години, като за целта ще инвестира 300 хил. евро. В рамките на кампанията "Мебелите на България: традиции и иновации" на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост журналисти посетиха производствената база на фирмата в Пловдив. На снимката: собственикът и изпълнителен директор инж. Елин Тодоров.
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Ирина Шопова (БТ)
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимка
Моля потвърдете изтеглянето на снимката/ите