„Лидл“ България - фондация „Лазар Радков“ - нова кампания

„Лидл“ България - фондация „Лазар Радков“ - нова кампания
София (17 май 2024) „Лидл“ България и фондация „Лазар Радков“, която управлява инициативата „Капачки за бъдеще”, разширяват съвместното си партньорство с нова кампания. Всички потребители, които връщат за рециклиране пластмасови бутилки и кенове в магазините на веригата, вече имат възможност да дарят сумата в подкрепа на каузите на „Капачки за бъдеще“. Дарението се случва чрез автоматите за обратно приемане на бутилки и кенове, разположени в 20 магазина на Лидл. Чрез новата опция потребителите могат да избират дали да дарят стойността на ековаучера, който получават за своите опаковки, или да го използват както досега – за пазаруване в магазина. В случай, че изберат да подкрепят „Капачки за бъдеще“, потребителите получават документ за дарение за съответната сума. На снимката: изпълнителният директор на "Лидл" България Милена Драгийска и Лазар Радков.
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)

„Лидл“ България - фондация „Лазар Радков“ - нова кампания
София (17 май 2024) „Лидл“ България и фондация „Лазар Радков“, която управлява инициативата „Капачки за бъдеще”, разширяват съвместното си партньорство с нова кампания. Всички потребители, които връщат за рециклиране пластмасови бутилки и кенове в магазините на веригата, вече имат възможност да дарят сумата в подкрепа на каузите на „Капачки за бъдеще“. Дарението се случва чрез автоматите за обратно приемане на бутилки и кенове, разположени в 20 магазина на Лидл. Чрез новата опция потребителите могат да избират дали да дарят стойността на ековаучера, който получават за своите опаковки, или да го използват както досега – за пазаруване в магазина. В случай, че изберат да подкрепят „Капачки за бъдеще“, потребителите получават документ за дарение за съответната сума. На снимката: изпълнителният директор на "Лидл" България Милена Драгийска.
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)

„Лидл“ България - фондация „Лазар Радков“ - нова кампания
София (17 май 2024) „Лидл“ България и фондация „Лазар Радков“, която управлява инициативата „Капачки за бъдеще”, разширяват съвместното си партньорство с нова кампания. Всички потребители, които връщат за рециклиране пластмасови бутилки и кенове в магазините на веригата, вече имат възможност да дарят сумата в подкрепа на каузите на „Капачки за бъдеще“. Дарението се случва чрез автоматите за обратно приемане на бутилки и кенове, разположени в 20 магазина на Лидл. Чрез новата опция потребителите могат да избират дали да дарят стойността на ековаучера, който получават за своите опаковки, или да го използват както досега – за пазаруване в магазина. В случай, че изберат да подкрепят „Капачки за бъдеще“, потребителите получават документ за дарение за съответната сума.
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)

„Лидл“ България - фондация „Лазар Радков“ - нова кампания
София (17 май 2024) „Лидл“ България и фондация „Лазар Радков“, която управлява инициативата „Капачки за бъдеще”, разширяват съвместното си партньорство с нова кампания. Всички потребители, които връщат за рециклиране пластмасови бутилки и кенове в магазините на веригата, вече имат възможност да дарят сумата в подкрепа на каузите на „Капачки за бъдеще“. Дарението се случва чрез автоматите за обратно приемане на бутилки и кенове, разположени в 20 магазина на Лидл. Чрез новата опция потребителите могат да избират дали да дарят стойността на ековаучера, който получават за своите опаковки, или да го използват както досега – за пазаруване в магазина. В случай, че изберат да подкрепят „Капачки за бъдеще“, потребителите получават документ за дарение за съответната сума. На снимката: изпълнителният директор на "Лидл" България Милена Драгийска и Лазар Радков.
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)

„Лидл“ България - фондация „Лазар Радков“ - нова кампания
София (17 май 2024) „Лидл“ България и фондация „Лазар Радков“, която управлява инициативата „Капачки за бъдеще”, разширяват съвместното си партньорство с нова кампания. Всички потребители, които връщат за рециклиране пластмасови бутилки и кенове в магазините на веригата, вече имат възможност да дарят сумата в подкрепа на каузите на „Капачки за бъдеще“. Дарението се случва чрез автоматите за обратно приемане на бутилки и кенове, разположени в 20 магазина на Лидл. Чрез новата опция потребителите могат да избират дали да дарят стойността на ековаучера, който получават за своите опаковки, или да го използват както досега – за пазаруване в магазина. В случай, че изберат да подкрепят „Капачки за бъдеще“, потребителите получават документ за дарение за съответната сума. На снимката: изпълнителният директор на "Лидл" България Милена Драгийска и Лазар Радков.
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)

„Лидл“ България - фондация „Лазар Радков“ - нова кампания
София (17 май 2024) „Лидл“ България и фондация „Лазар Радков“, която управлява инициативата „Капачки за бъдеще”, разширяват съвместното си партньорство с нова кампания. Всички потребители, които връщат за рециклиране пластмасови бутилки и кенове в магазините на веригата, вече имат възможност да дарят сумата в подкрепа на каузите на „Капачки за бъдеще“. Дарението се случва чрез автоматите за обратно приемане на бутилки и кенове, разположени в 20 магазина на Лидл. Чрез новата опция потребителите могат да избират дали да дарят стойността на ековаучера, който получават за своите опаковки, или да го използват както досега – за пазаруване в магазина. В случай, че изберат да подкрепят „Капачки за бъдеще“, потребителите получават документ за дарение за съответната сума. На снимката: изпълнителният директор на "Лидл" България Милена Драгийска и Лазар Радков.
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Снимка: Антоан Николов/ БТА (ЛФ)
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимка
Моля потвърдете изтеглянето на снимката/ите





