Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив (7 ноември 2022) Наредбата за приобщаващо образование, приета през 2016 година, се нуждае от промяна. Необходимо е да се отстранят проблеми на нормативно ниво и такива свързани с недостатъчната квалификация на учителската колегия за работа с деца със специални образователни потребности (СОП) и недостатъчното специалисти в училищата. Това стана ясно по време на дискусионен форум на тема "Децата от аутистичния спектър - не/възможните алтернативи за образование". Той се организира от Регионално управление на образованието - Пловдив и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование (РЦПППО).
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив (7 ноември 2022) Наредбата за приобщаващо образование, приета през 2016 година, се нуждае от промяна. Необходимо е да се отстранят проблеми на нормативно ниво и такива свързани с недостатъчната квалификация на учителската колегия за работа с деца със специални образователни потребности (СОП) и недостатъчното специалисти в училищата. Това стана ясно по време на дискусионен форум на тема "Децата от аутистичния спектър - не/възможните алтернативи за образование". Той се организира от Регионално управление на образованието - Пловдив и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование (РЦПППО).
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив (7 ноември 2022) Наредбата за приобщаващо образование, приета през 2016 година, се нуждае от промяна. Необходимо е да се отстранят проблеми на нормативно ниво и такива свързани с недостатъчната квалификация на учителската колегия за работа с деца със специални образователни потребности (СОП) и недостатъчното специалисти в училищата. Това стана ясно по време на дискусионен форум на тема "Децата от аутистичния спектър - не/възможните алтернативи за образование". Той се организира от Регионално управление на образованието - Пловдив и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование (РЦПППО).
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив (7 ноември 2022) Наредбата за приобщаващо образование, приета през 2016 година, се нуждае от промяна. Необходимо е да се отстранят проблеми на нормативно ниво и такива свързани с недостатъчната квалификация на учителската колегия за работа с деца със специални образователни потребности (СОП) и недостатъчното специалисти в училищата. Това стана ясно по време на дискусионен форум на тема "Децата от аутистичния спектър - не/възможните алтернативи за образование". Той се организира от Регионално управление на образованието - Пловдив и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование (РЦПППО).
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив (7 ноември 2022) Наредбата за приобщаващо образование, приета през 2016 година, се нуждае от промяна. Необходимо е да се отстранят проблеми на нормативно ниво и такива свързани с недостатъчната квалификация на учителската колегия за работа с деца със специални образователни потребности (СОП) и недостатъчното специалисти в училищата. Това стана ясно по време на дискусионен форум на тема "Децата от аутистичния спектър - не/възможните алтернативи за образование". Той се организира от Регионално управление на образованието - Пловдив и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование (РЦПППО).
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив (7 ноември 2022) Наредбата за приобщаващо образование, приета през 2016 година, се нуждае от промяна. Необходимо е да се отстранят проблеми на нормативно ниво и такива свързани с недостатъчната квалификация на учителската колегия за работа с деца със специални образователни потребности (СОП) и недостатъчното специалисти в училищата. Това стана ясно по време на дискусионен форум на тема "Децата от аутистичния спектър - не/възможните алтернативи за образование". Той се организира от Регионално управление на образованието - Пловдив и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование (РЦПППО). На снимката: д-р Емануела Стоилова (дясно).
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив (7 ноември 2022) Наредбата за приобщаващо образование, приета през 2016 година, се нуждае от промяна. Необходимо е да се отстранят проблеми на нормативно ниво и такива свързани с недостатъчната квалификация на учителската колегия за работа с деца със специални образователни потребности (СОП) и недостатъчното специалисти в училищата. Това стана ясно по време на дискусионен форум на тема "Децата от аутистичния спектър - не/възможните алтернативи за образование". Той се организира от Регионално управление на образованието - Пловдив и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование (РЦПППО).
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив (7 ноември 2022) Наредбата за приобщаващо образование, приета през 2016 година, се нуждае от промяна. Необходимо е да се отстранят проблеми на нормативно ниво и такива свързани с недостатъчната квалификация на учителската колегия за работа с деца със специални образователни потребности (СОП) и недостатъчното специалисти в училищата. Това стана ясно по време на дискусионен форум на тема "Децата от аутистичния спектър - не/възможните алтернативи за образование". Той се организира от Регионално управление на образованието - Пловдив и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование (РЦПППО).
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив (7 ноември 2022) Наредбата за приобщаващо образование, приета през 2016 година, се нуждае от промяна. Необходимо е да се отстранят проблеми на нормативно ниво и такива свързани с недостатъчната квалификация на учителската колегия за работа с деца със специални образователни потребности (СОП) и недостатъчното специалисти в училищата. Това стана ясно по време на дискусионен форум на тема "Децата от аутистичния спектър - не/възможните алтернативи за образование". Той се организира от Регионално управление на образованието - Пловдив и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование (РЦПППО).
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив (7 ноември 2022) Наредбата за приобщаващо образование, приета през 2016 година, се нуждае от промяна. Необходимо е да се отстранят проблеми на нормативно ниво и такива свързани с недостатъчната квалификация на учителската колегия за работа с деца със специални образователни потребности (СОП) и недостатъчното специалисти в училищата. Това стана ясно по време на дискусионен форум на тема "Децата от аутистичния спектър - не/възможните алтернативи за образование". Той се организира от Регионално управление на образованието - Пловдив и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование (РЦПППО).
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Пловдив - Дискусионен форум
Пловдив (7 ноември 2022) Наредбата за приобщаващо образование, приета през 2016 година, се нуждае от промяна. Необходимо е да се отстранят проблеми на нормативно ниво и такива свързани с недостатъчната квалификация на учителската колегия за работа с деца със специални образователни потребности (СОП) и недостатъчното специалисти в училищата. Това стана ясно по време на дискусионен форум на тема "Децата от аутистичния спектър - не/възможните алтернативи за образование". Той се организира от Регионално управление на образованието - Пловдив и Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование (РЦПППО).
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Пресфото - БТА снимка: Боян Ботев (ПБ)
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимка
Моля потвърдете изтеглянето на снимката/ите