site.btaУченици от училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг имаха уроци за членуване на съществителни имена и степенуване на прилагателни имена

Ученици от училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг имаха уроци за членуване на съществителни имена и степенуване на прилагателни имена
Ученици от училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг имаха уроци за членуване на съществителни имена и степенуване на прилагателни имена
Снимка: Българско училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг/Фейсбук

Четвъртокласници от Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания, имаха уроци с госпожа Виктория Влаховска, посветени на членуване на съществителни имена и степенуване на прилагателни имена. Това съобщиха от екипа на образователното средище за рубриката „БГ Свят“ на БТА.

През изминалия уикенд Виктория Влаховска води и кръжок на тема „Мадарски конник“. От просветното средище съобщиха и че първокласниците при г-жа Влаховска са учили буквите „о“, „у“ и „л“.

Училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания, е включено в списъка на българските неделни училища в чужбина на Министерството на образованието и науката на България и има право да издава легитимни удостоверения. Учебното заведение приема ученици в подготвителна група (след навършване на четири години), в начален етап на обучение – от първи до четвърти клас (при навършени седем години през месец септември на съответната учебна година или по преценка на родителя/учителя), и в гимназиален етап – осми-десети клас, посочиха по-рано от училището в социалната мрежа Фейсбук.

Обучението е структурирано в присъствена, хибридна и дистанционна форма. Преподаваните предмети са български език и литература, история и цивилизации, география и икономика на България. Извънкласните занимания включват кръжок за опознаване и запазване на българските традиции, обичаи и култура, изобразително изкуство и изработване на изделия от бита на българите, народни песни и танци.

/ЙК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 12:39 на 21.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация