site.btaПреговор на материала от трети клас правиха четвъртокласниците от Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг

Преговор на материала от трети клас правиха четвъртокласниците от Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг
Преговор на материала от трети клас правиха четвъртокласниците от Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг
Снимка: Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг/Фейсбук

Преговор на материала от трети клас правиха четвъртокласниците от Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания, по време на последните си занятия. Учениците си припомниха уроците за спомагателния глагол „съм“, както и за представка, корен на думата и наставка, става ясно от публикация във Фейсбук страницата на просветното средище.

Децата разгледаха и миналогодишния материал за звуков състав, строеж и значение на думата.

По-малките ученици пък изработиха къщички за птици от хартия, които оцветиха собственоръчно, става ясно още от публикацията.

Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания, е включено в списъка на българските неделни училища в чужбина на Министерството на образованието и науката на България и има право да издава легитимни удостоверения.

Обучението в него е в присъствена, хибридна и дистанционна форма. Преподаваните предмети са български език и литература, история и цивилизации и география и икономика на България. Извънкласните занимания включват кръжок за опознаване и запазване на българските традиции, обичаи и култура, изобразително изкуство и изработване на изделия от бита на българите, народни песни и танци.

От началото на 2024 година учебното заведение издава и училищен вестник „Беронче“.

/ЙК/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 19:26 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация