site.btaУчилище „Пейо Яворов“ в Брюксел изпрати своите абитуриенти

Училище „Пейо Яворов“ в Брюксел изпрати своите абитуриенти
Училище „Пейо Яворов“ в Брюксел изпрати своите абитуриенти
Снимка: Българското училище „Пейо Яворов“ в Брюксел

Българското училище „Пейо Яворов“ изпрати своите дванадесетокласници Никола Пенчев, Том Ларидан, Ирен Върбанова и Калоян Христов. Това съобщи за рубриката „БГ Свят“ на БТА директорът на просветното средище Миглена Дикова-Миланова.

Никола Пенчев и Том Ларидан приготвиха кратка презентация за годините, прекарани в българското училище. Те описаха училищния си опит от първи до дванадесети клас, благодариха на любимите учители, споделиха какво са научили, какво им е било интересно и окуражиха следващите поколения деца да учат и познават родния език и култура. 

Двамата дванадесетокласници показаха свои снимки от церемонии по получаване на годишните си удостоверения от началното училище до гимназията. 

В презентацията им имаше и снимки от любими празници и събития, организирани от училище „Пейо Яворов“. 

„Особено се гордеем и с участието на дванадесетокласниците в тазгодишното издание на преводаческия конкурс „Трансформации 2024“, организиран от Великотърновския университет „Св. св. Кирил и Методий“, коментира Миглена Дикова-Миланова.

За превода си от френски на български Никола Пенчев, Том Ларидан, Ирен Върбанова и Калоян Христов получиха специална грамота „Смело напред!“, припомни тя. 

„Поздравяваме ги с постигнатото и наученото и им желаем светло бъдеще, вяра в себе си и академични и житейски успехи! На добър час, скъпи Никола, Том, Ирен и Калоян!“, заяви директорът на учебното заведение. 

/МГ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:59 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация