site.btaБългарското училище „Азбукарче“ в Глазгоу в Шотландия открива нова занималня за деца на възраст от две до четири години

Българското училище „Азбукарче“ в Глазгоу в Шотландия открива нова занималня за деца на възраст от две до четири години
Българското училище „Азбукарче“ в Глазгоу в Шотландия открива нова занималня за деца на възраст от две до четири години
Снимка: Фейсбук/Българско училище „Азбукарче“ в Глазгоу

Българското училище „Азбукарче“ в Глазгоу, Шотландия, открива нова занималня за деца на възраст от две до четири години. Това съобщават от просветното средище на своята страница във Фейсбук.

„Занималнята ще предоставя възможност за ранно обучение и развитие на децата чрез игри, творчество и забавни дейности, адаптирани към тяхната възраст и интереси“, посочват от училището и добавят, че занималнята ще започне на 26 октомври от 11:10 часа местно време в обществения център „Kinning Park Complex“.

„Очакваме Ви с много усмивки! Нека заедно положим основите на едно прекрасно бъдеще за нашите малчугани“, добавят от учебното заведение. 

В сайта на училище „Азбукарче“ в Глазгоу е посочено, че образователното средище първо отваря врати като занималня за деца от предучилищна възраст, а от 2022 година функционира като начално училище, в което се обучават деца от подготвителен до четвърти клас. 

„Учебната програма е съобразена с утвърдената от Министерството на образованието и науката програма за предучилищното и училищното образование, организирано в чужбина. Освен това ние предлагаме набор от дейности, свързани с опознаването и възприемането на българската култура и история. Нашата цел е да подготвим учениците за успешно бъдеще, не само като подкрепяме техните академични знания, но и като развиваме техните социални и културни умения, насърчавайки познаване и уважение към нашето общо българско културно наследство, независимо от тяхната географска локация“, пише още в сайта на училището. 

/ЙК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 11:49 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация