site.btaДеца от детската градина към Българско училище „Паисий Хилендарски“ в Париж участваха в творческа работилница

Деца от детската градина към Българско училище „Паисий Хилендарски“ в Париж участваха в творческа работилница
Деца от детската градина към Българско училище „Паисий Хилендарски“ в Париж участваха в творческа работилница
Снимка: Българско училище "Паисий Хилендарски", Париж/ Фейсбук

Деца от детската градина към Българско училище „Паисий Хилендарски“ в Париж, Франция, се включиха в творческа работилница за изработка на карнавални маски от хартия. Това съобщават с публикация във Фейсбук от образователното средище.

„По време на първите часове за новата учебна година децата от нашата детска градина бяха много заети, защото имаха за задача да оцветят и украсят карнавални маски. А това, повярвайте, не е лесна работа! Изисква се много сръчност и внимание, каквито нашите дечица показаха, че притежават“, разказват от преподавателския екип на училище „Паисий Хилендарски“.

По време на творческите занимания, докато изработват своите маски на бухали и ги декорират с разноцветни пера, най-малките възпитаници на училище „Паисий Хилендарски“ са имали възможност да преговорят и наименованията на цветовете на български език.

Както БТА писа, училище „Паисий Хилендарски“ в Париж е създадено като българска образователна институция към асоциация „Европа, Култура, Обмен“. То отваря врати на 6 септември 2014 година в сърцето на Осми квартал в Париж и през настоящата година ще отбележи 10 години от основаването си. Училището предлага обучение по български език и литература, история и география на България, като се следват програми на българското Министерство на образование и науката. В учебното заведение се реализират и извънкласни дейности, свързани с опознаване и съхраняване на българските традиции, култура и фолклор.

/ИКВ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:08 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация