site.btaГенералният ни консул във Валенсия се срещна с директорите на фирма за традиционни български продукти в Испания
Генералният консул на България във Валенсия Надя Кръстева и консулът Илиян Илиев посетиха на 13 февруари централния логистичен склад на най-голямата дистрибуторска фирма за български продукти в Испания „Balkanica“ S.L., който се намира в град Хатива, област Валенсия. Дипломатите ни проведоха разговори с Петър Петров, изпълнителен директор, Рена Петрова, съдружник и директор на дирекция „Човешки ресурси“ и Александър Атанасов, съдружник. Това съобщиха от Генералното консулство в своя сайт.
По време на срещата Надя Кръстева и Илиян Илиев бяха запознати с историята на създаване на фирмата, нейната дейност и разрастване, както и участието на „Balkanica“ S.L. в благотворителни инициативи в подкрепа на българските неделни училища и асоциации в консулския окръг. В тази връзка бяха обменени идеи за съвместни инициативи и бъдещо ползотворно сътрудничество.
„Balkanica“ S.L. започва дейността си в област Валенсия през 2007 г. с внос на български стоки, предназначени за българските граждани, които живеят и работят в Испания. Днес „Balkanica“ S.L е лидер във вноса на хранителни продукти от България, Румъния, Полша, Сърбия, Северна Македония и други държави, като предлага повече от 5 000 продукта, достъпни чрез складовете на фирмата Cash&Carry и онлайн магазина BalkanicaOnline, посочват от дипломатическото ни представителство.
От Генералното консулство добавят, че освен в Испания, „Balkanica“ S.L. има представителства в България, Румъния и САЩ, като работи с над 2 000 дистрибутори.
„Фирмата е единственият вносител и дистрибутор на традиционни български продукти в Испания, сертифициран както по IFS Logistics за всички възможни температурни режими на съхранение и доставка, така и по ISO 9001:2015. Фирмата разполага със собствена мрежа за дистрибуция с над 20 хладилни камиона. В нея работят 113 служители от девет националности, като преобладаващи са представителите на българската диаспора в консулския окръг. Успешната маркетингова стратегия на „Balkanica“ S.L., имаща за цел утвърждаване на българските продукти на испанския пазар, и разрастването на дейността на фирмата водят до многократно увеличаване на нейния оборот, който през 2007 г. е бил 717 191 евро, а през 2022 г. достига до близо 22 000 000 евро“, е посочено още в публикацията.
/ЙК/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text