site.btaПроект „Вълшебното камъче“ реализираха учениците от училище „Звънче“ в Сърбитън

Проект „Вълшебното камъче“ реализираха учениците от училище „Звънче“ в Сърбитън
Проект „Вълшебното камъче“ реализираха учениците от училище „Звънче“ в Сърбитън
Снимка: Българско училище "Звънче"/ Фейсбук

Учениците от четвърти клас на Българско училище „Звънче“ в Сърбитън, Лондон, се включиха в проект на тема „Вълшебното камъче“. Това споделят от училището чрез своята фейсбук страница. 

„Детето си донесе бяло камъче, /обикновено, улично, най-дребно. / Търкаляно, окаляно, но само че / не знам защо наречено „вълшебно.“

Вдъхновени от стихотворението „Вълшебното камъче“ на Дамян Дамянов четвъртокласниците от Българско училище „Звънче“ имаха възможност да покажат своите „вълшебни“ камъни и да разкажат истории, свързани с тях. Целта на занятието е учениците да упражняват и надграждат изразяването на български език и да обогатяват лексиката си с нови думи.

Сред донесените в класната стая камъни имаше, както розов кварц и червен яспис, така и камъчета, които децата са открили случайно или пък са нарисували и декорирали сами. Както и в стихотворението, всяко от малките скални образования, събрани от учениците, бе определено като „специално“, „вълшебно“, „носещо късмет“ или „изпълняващо желания“.

Българско училище „Звънче“ отваря врати през 2008 година, като „звънкото име“ му дават неговите първи ученици. Освен обучение по български език и литература, възпитаниците му имат възможност да развиват своите таланти, като посещават разнообразни извънкласни дейности, сред които: Детски народен хор, Танцов ансамбъл „Звънче“, Литературен клуб „БългарЧЕТА“ и клуб по изобразително изкуство. 

/ЙК/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:54 на 29.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация