site.btaЧисло на глагола учиха възпитаници на Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд

Число на глагола учиха възпитаници на Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд
Число на глагола учиха възпитаници на Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд
Снимка: Българско училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд

Число на глагола учиха възпитаници на Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в английския град Уотфорд по време на последните си учебни занятия. Децата се запознаха и с наречия в българския език, упражняваха се да работят в екип и имаха репетиция по танци, става ясно от публикация във Фейсбук страницата на просветното средище.

„Доста се потрудихме - много писахме, четохме, научихме още неща за съгласните и ни остана време дори и да поиграем на обичаната от всички бесеница. Забавлявайки се, учим“, посочиха от учебното заведение в социалната мрежа.

Първокласниците писаха буквата „ж“, а възпитаниците на подготвителната група писаха и четоха с буквата „т“, попълниха работен лист, играха народни танци и забавни игри, споделиха още от училището.

Както БТА писа, Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд е основано през септември 2013 година по инициатива и под ръководството на Галина Джап. Целите на училището са да съхрани българския език и култура и да се превърне в средище на българската общност в Уотфорд и района. Две години то съществува на самоиздръжка. 

От 2015 година е лицензирано от Министерството на образованието и науката по програмата „Роден език и култура зад граница“. От учебната 2016/2017 година училището е регистрирано в списъка на българските неделни училища в чужбина.

/ИКВ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 16:32 на 29.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация