site.btaКак да пазят природната среда учиха първокласници от училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд

Как да пазят природната среда учиха първокласници от училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд
Как да пазят природната среда учиха първокласници от училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд
Снимка: Българско училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд, 2023 г.

На тема „Пазете природната среда“ работиха първокласници от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд. Те се запознаха и с основните характери и мотиви в българските приказки и фолклор, а в час по история учиха за периода от XIV до XVIII век, когато България е под османска власт. Това съобщиха от учебното заведение в страницата си във Фейсбук.

„Усърдно репетирахме и песните за тържеството. Звезди на седмицата станаха Ема и Митко. Браво на всички ученици, много се стараха“, написаха от просветното средище в социалната мрежа.

Второкласниците си припомниха и добавиха нови знания за съгласните звукове в българския език и също репетираха за коледното тържество, разказаха още от учебното заведение.

Както БТА писа, Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд е основано през септември 2013 година по инициатива и под ръководството на Галина Джап. Целите на учебното заведение са да съхрани българския език и култура и да се превърне в средище на българската общност в Уотфорд и района. То съществува две години на самоиздръжка. От 2015 година е лицензирано от българското Министерство на образованието и науката по програмата „Роден език и култура зад граница“. От учебната 2016/2017 година училището е регистрирано в списъка на българските неделни училища в чужбина.

/ЙК/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:30 на 29.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация