site.btaЕксперти и практици обсъждат как учениците с различен майчин език да учат успешно в училище
Близо 20 процента от децата, които започват училище в България, говорят на различен майчин език от българския. Невладеенето на български език е сред най-честите причини тези деца да изостават от своите връстници. Те изпитват затруднения с усвояването на учебния материал и нови знания, чувстват се неразбрани и неуспешни. Това ги определя в много по-голяма степен като деца в риск от отпадане от образователната система. В онлайн дискусия "Как да подкрепим учениците с различен майчин език да учат уверено в училище?" на 6 декември (от 10:00 до 12:00 часа) експерти и практици ще обсъдят как този проблем може да бъде адресиран в българските училища, съобщиха от фондацията "Заедно в час".
/РБ/
news.modal.header
news.modal.text