site.btaУчилище „Васил Левски“ в Хага търси учител по български език и литература

Училище „Васил Левски“ в Хага търси учител по български език и литература
Училище „Васил Левски“ в Хага търси учител по български език и литература
Снимка: Българско училище (БУ) „Васил Левски“ в град Хага, Нидерландия

Българско училище (БУ) „Васил Левски“ в град Хага, Нидерландия обяви на Фейсбук страницата си, че търси учител по български език и литература (1–4 клас) за учебната 2025–2026 г.

„Това сме ние – колективът на БУ „Васил Левски” в Хага, на 24 май! Ако вярваш в мисията на българското образование зад граница, присъедини се към нашия отдаден екип и бъди част от празниците, успехите и вдъхновението, което носим всяка събота“, написаха от просветното средище в социалната мрежа, където споделиха и снимка от празника. 

Изисквания към кандидатите са да имат образование в областта на предучилищната или начална училищна педагогика (Детски учител) или диплома по Българска филология.

Необходимите документи са мотивационно писмо; автобиография (CV); копие от диплома.

Работното време е събота, съгласно училищния календар.

„Кандидатури изпращайте на: info@bgschoolvasillevski.nl. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати за интервю. „Да бъдеш учител е мисия, да преподаваш български език в чужбина – чест“, заявиха от учебното заведение. 

Българското училище „Васил Левски” в Хага е една от дейностите на Културно-информационния център „Другата България”, който има за цел да подпомага безпроблемното пребиваване на българските граждани в Нидерландия и да обедини българската общност. 

Организацията има подкрепата на Община Хага, на квартал Лаaк, в който се намира Българското училище „Васил Левски”, и на Посолството на България в Хага, става ясно от информация, поместена в сайта на просветното средище.

/АГ /

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 08:55 на 06.07.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация