site.btaТретокласници от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий” в Уотфорд имаха занятие на тема „Степенуване на прилагателни имена”

Третокласници от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий” в Уотфорд имаха занятие на тема „Степенуване на прилагателни имена”
Третокласници от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий” в Уотфорд имаха занятие на тема „Степенуване на прилагателни имена”
Снимка: Българското училище „Св. св. Кирил и Методий” в Уотфорд, Великобритания / Фейсбук

Третокласници от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий” в Уотфорд, Великобритания, имаха занятие на тема „Степенуване на прилагателни имена”. Това съобщават от учебното заведение на своята страница във Фейсбук, където споделят снимки от учебния процес.

„Децата изпитаха известни трудности, но с малко повече упражнения всичко ще си дойде по местата. Браво на всички за старанието”, посочват от просветното средище.

В други свои публикации в социалната мрежа от училището споделят как са преминали занятията и във втори, и в пети клас, като посочват, че петокласниците са писали, чели, играли, а звезди на седмица са станали Мартин и Теяна.

Българското училище „Св. св. Кирил и Методий” в Уотфорд, Великобритания, е основано през септември 2013 година по инициатива и под ръководството на Галина Джап. Целите на учебното заведение са да съхрани българския език и култура и да се превърне в средище на българската общност в Уотфорд и района, е посочено в сайта на училището.

Там се съобщава още, че просветното средище е съществувало две години на самоиздръжка.

От 2015 година е лицензирано от българското Министерство на образованието и науката (МОН) по програмата „Роден език и култура зад граница“. От учебната 2016/2017 година училището е регистрирано в списъка на българските неделни училища в чужбина на МОН. Изучаваните предмети в него са български език и литература, история, география, роден край и човекът и обществото, пише още в сайта.

/ВС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:46 на 12.02.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация