site.btaДядо Коледа посети възпитаниците на училище „Д-р Петър Берон“ в Ларнака

Дядо Коледа посети възпитаниците на училище „Д-р Петър Берон“ в Ларнака
Дядо Коледа посети възпитаниците на училище „Д-р Петър Берон“ в Ларнака
Снимка: Българско училище „Д-р Петър Берон“ в Ларнака, Кипър

Дядо Коледа посети децата от училище „Д-р Петър Берон“ в Ларнака, Кипър, и им раздаде подаръци. Това стана ясно от публикация във Фейсбук страницата на просветното средище. 

Специалният гост за учениците пристигна по време на училищното коледно тържество. 

На празника децата представиха празнична програма с песни и танци. Част от нея учебното заведение сподели във Фейсбук страницата си. 

„Нека здравето и любовта да изпълват дните ви!“ – пожелаха от училището в социалната мрежа. 

По време на тържеството се състоя и коледен базар, където се предлагаха ръчно изработени от децата украшения, както и техни картички и картини. 

Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Ларнака, Кипър, e създадено през 2008 година към Съюза на българите в Ларнака. Обучението се осъществява от учители, чиито дипломи са одобрени и лицензирани от Министерството на образованието и науката (МОН) в България. 

През 2010 година просветното средище избира за свое юридическо лице кипърско-българското дружество „Филия-Приятелство” с председател Ева Иванова, издател на „Българският Вестник” в Кипър. 

Три поредни учебни години училището е финансирано по програмата „Роден език и култура зад граница” на МОН. Обучението се извършва в сграда на местно училище по програми, одобрени от МОН.

В учебното заведение се изучават български език и литература, история и география на България. Организирана е подготовка за кандидатстване в университет, провеждат се и изпити за ниво на владеене на български език като втори. Възпитаниците на училището участват и в редица извънкласни дейности.

/ИКВ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 12:58 на 05.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация