site.btaУчилище „Аз съм българче“ в Бремен отбеляза Деня на народните будители

Училище „Аз съм българче“ в Бремен отбеляза Деня на народните будители
Училище „Аз съм българче“ в Бремен отбеляза Деня на народните будители
Снимка: Училище „Аз съм българче“ в Бремен

Ученици и учители от Българското училище „Аз съм българче“ в Бремен, Германия, отбелязаха Деня на народните будители. 

„Духовността е съкровището на българския народ, събирано и запазено от низ достойни български творци през паметните години на историята. Ние, днешните българи, не можем да допуснем то да се разпилее и да загине. То е темелът на нашите пориви, надежди, болки, съдби! На нашето бъдеще“, написаха от просветното средище във Фейсбук страницата си. 

Училището публикува там и кадри от занятията на своите възпитаници, посветени на 1 ноември. 

Децата в трети и четвърти клас от филиала на учебното заведение във Вилдесхаузен са изработили за домашна работа плакати за празника. На тях са поместени биографиите на Васил Левски, Христо Ботев, Иван Вазов, Райна Княгиня, Кирил и Методий, Паисий Хилендарски.

Първокласниците от Делменхорст пък са рисували по работни листа, посветени на Кирил и Методий. 

Просветното средище сподели в социалната мрежа и видео, посветено на будителите.

Българското неделно училище „Аз съм българче“ в Бремен е създадено по родителска инициатива на 14 януари 2017 година. То е проект на сдружение „Рила“ в Бремен. Мисията на учебното заведение е да поддържа знанията по български език и култура сред децата на Бремен и региона. В него се изучават български език, история и география на България, както и родните традиции и обичаи.

/ИКВ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 16:24 на 07.11.2024 Новините от днес

След решение на ВКС за причиняването на катастрофа в района на екопътека до гр. Калофер, при която загива 17-годишната Мария К., на Стефан Герганов е наложено наказанието „лишаване от свобода“ за 2 г. и 8 м., отложено за 5 г., а на Марио Герганов – „лишаване от свобода“ за 2 г., отложено за срок от 3 г.

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация