site.btaТворчески занимания, посветени на Васил Левски, организира училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг
По практическа задача с портрета на Васил Левски работиха възпитаници на Българското училище „Петър Берон“ в английския град Рединг. На финала на творческото занятие учениците създадоха художествено произведение с образа на Апостола на свободата, споделиха от учебното заведение в своята Фейсбук страница.
Малките ни сънародници твориха според инструкции, зададени от техните преподаватели. Първо те получиха хартиени листа с изображението на Васил Левски, както и листа алуминиево фолио, на които трябваше да поставят избрани от тях цветове. След това поставиха хартията върху цветното фолио и се получи търсеният резултат, става ясно още от публикацията.
Учениците попълниха и авторски работен лист на тема „Васил Левски“. По време на кръжока те научиха, че Васил Иванов Кунчев, наричан още Васил Левски, е български национален герой и революционер, роден през 1837 година в град Карлово.
Известен е като Апостола на свободата заради организирането на мрежа от революционни комитети с цел освобождаване на България от турско робство. През 1872 година той е заловен от турските заптиета в Къкринското ханче. На 18 февруари 1873 година е обесен в околностите на град София.
„Днес поднасяме цветя пред портрети и паметници с лика на Васил Левски, като по този начин почитаме живота и ролята му за Освобождението на България от турско робство“, посочиха от училище „Д-р Петър Берон“ в социалната мрежа.
От там допълниха, че сензорната интеграция при обучението на деца е способността да се възприема информация посредством сетивата - докосване, движение, вкус, обоняние, зрение и слух, и да се свързва с вече наличната информация – памет и знания, съхранявани в мозъка, като така се стигне до възпроизвеждането на осмислен отговор.
„Какво представлява мултисензорното обучение? Под мултисензорно обучение имаме предвид обучението, насочено към формирането и активизирането на учениците едновременно да обработват, преобразуват и да използват информация от различните си сензорни системи в процеса на познание и решаване на проблеми чрез организиране на учебното съдържание и дидактическата среда на мултисензорен принцип с очакван резултат - формиране на мултисензорна компетентност и развитие на мета-мисловни и поведенчески стратегии. При мултисензорното обучение получените резултати са следствие от едновременното действие върху повече от една сензорни системи, като в нашия случай работихме върху зрителна, двигателна и слух“, разказаха от училището.
Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания, е включено в списъка на българските неделни училища в чужбина на Министерството на образованието и науката на България и има право да издава легитимни удостоверения.
Обучението в него се провежда в присъствена, хибридна и дистанционна форма. Преподаваните предмети са български език и литература, история и цивилизации и география и икономика на България. Извънкласните занимания включват кръжок за опознаване и запазване на българските традиции, обичаи и култура, изобразително изкуство и изработване на изделия от бита на българите, народни песни и танци.
/ИКВ/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text