В предколедни работилници

site.btaБългарски ученици в Бостън правиха картички и сурвачки

Български ученици в Бостън правиха картички и сурвачки
Български ученици в Бостън правиха картички и сурвачки
Снимка: Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Бостън

Ученици от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Бостън, Масачузетс, правиха картички по време на предколедни работилници. Това съобщиха от образователното средище в своя сайт.

„В най-малките групи помощник-учителите и родителите изиграха основна роля за успеха на проекта. Елла Шишкова, помощник-учител на най-малките ученици, изработи проекти на картичките и задълбочено обясни на деца материалите, които ще се използват. Обсъдихме защо изработваме и изпращаме картички по-рано от настъпващия празник, както и кой ще получи картичките“, разказа Дарина Цоневска за трите предучилищни групи. 

Подготвителният клас с Ирен Христов изработи оригинална плетеница във формата на коледна елха. Подготвителния следобеден клас със Зорница Воденска и помощничката Иванина също направиха коледни картички. 

Първокласниците с Кристина Георгиева и помощничката Дея изработиха и сурвачки.

Втори клас с Снежана и помощник Мартин направиха цяла изложба, за да покажат произведенията си. Учениците не само изработиха картичките, но и ги надписаха с прекрасни коледни и новогодишни пожелания, така че да ги изпратят до своите близки. 

Трети клас със Светлана и асистент Вили също изработи свои оригинални модели, които децата надписаха с коледни и новогодишни поздрави.

„Надписването на картички и кратки пожелания е прекрасно социално умение, което в днешния забързан електронен свят има опасност да изчезне, ако не го предадем на децата“, отбелязаха от училището.

„Манифактурата с коледните картички не подмина и средните класове, които с удоволствие се включиха в предпразничната традиция“, пише още в текста на образователното средище. 

/ИКВ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 22:11 на 02.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация