site.btaЧаст от обучителния процес в училище „Паисий Хилендарски” в Памплона включва часове по „Музика и ритъм“ и грънчарство

Част от обучителния процес в училище „Паисий Хилендарски” в Памплона включва часове по „Музика и ритъм“ и грънчарство
Част от обучителния процес в училище „Паисий Хилендарски” в Памплона включва часове по „Музика и ритъм“ и грънчарство
Снимка: Фейсбук/Българско културно-просветно училище „Паисий Хилендарски” в Памплона

Най-малките възпитаници от Българско културно-просветно училище (БКПУ) „Паисий Хилендарски” в Памплона, Испания, имаха игри и забавления в часовете по „Музика и ритъм“ в подготвителните групи. Третокласниците работиха с глина в етнографска работилница „Дядовата ръкавичка“. В следващите часове учениците ще се опитат да направят и скулптури. 

Децата от различните възрастови групи са имали урок-презентация по български език на тема „Сродни думи“ и „Корен на думата“. Обсъждали са и Деня на толерантността и Деня на християнското семейство. В час по български език са откривали звуковете в думите. За развитие на фината моторика са правили практическа задача на тема „Есен“. Децата са били и герои от есенна приказка. Всяко дете е влязло в ролята на герой от приказката, посочват от училището.

„Жалко, че няма предвидени часове за наблюдение извън училището... Липсата на тези часове се отразява върху цялостното възприятие за природата и върху творбите на децата. Затова е важно да се учи изобразително изкуство като компенсация и допълнително развитие на светоусещането при децата“, допълват от там. 

Както БТА писа, към Асоциация „Българските деца в Навара“ работят училища в три автономни области - в Навара, град Памплона, в Ла Риоха, град Логро̀ньо и Кантабрия, град Сарон.

Просветното средище „Паисий Хилендарски” в Памплона съществува от близо осем години, през които помага на малките ни сънародници да се развиват в различни сфери на изкуствата и културата.

/ИКВ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 22:19 на 04.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация