site.btaДеца от родно училище във Великобритания влязоха в ролята на спасители при природно бедствие
В ролята на спасители в ситуация на природно бедствие влязоха ученици от българското училище “Звънче“ във Великобритания. Те участваха и във викторина, посветена на препоръчителните реакции при земетресение, наводнение, пожар или буря. Децата представиха и план за действие на импровизирана среща при кмета, става ясно от публикация във Фейсбук страницата на училището.
„В час по география учениците бяха спасители. С влизането си в класната стая, те станаха свидетели на ужасяващи сцени след земетресение и ураган. С гордост ще заявя, че децата демонстрираха изключителни умения и отговориха на сложни въпроси“, допълниха от учебното заведение.
Учениците преговориха четири възможни сценария за реакция при бедствия. Разделени на групи по трима, те разпознаваха снимки и отговаряха на въпроси как могат да се намалят щетите, ако земетресение с магнитуд 7.5 удари район с население от 100 000 души, как биха предпазили себе си и другите, ако районът, в който живеят бъде наводнен, как биха действали, ако живеят на място с висок риск от пожари и как биха намалили възможните щети при буря.
Възпитаниците на училището, които дадоха най-много правилни отговори, получиха стикери за награда.
В българско училище „Звънче“ в Сътън и Лондон децата учат българския език, класически български литературни произведения и история на България. Учебното заведение провежда също различни извънкласни инициативи и участва в благотворителни кампании.
/ЙК/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text