site.btaРешенията за преминаване към дистанционно обучение трябва да се вземат на общинско ниво, според министъра на образованието

SM 11:36:01 17-10-2021
IS1134SM.012
Рилски манастир - Николай Денков - коментар

Решенията за преминаване към дистанционно обучение трябва да се вземат на общинско ниво, според министъра на образованието


Рилски манастир,17 октомври /Десислава Велкова, БТА/
Решенията за преминаване към дистанционно обучение трябва да се вземат на общинско ниво, според министъра на образованието Николай Денков.
Това е основна промяна спрямо миналата година, каза пред журналисти образователният министър, който е в Рилския манастир за 16-та Световна среща на българските медии, организирана от БТА.
Във връзка с образованието най-големите проблеми са в малките градове и селата, които обаче се оказват по-малко засегнати от епидемията от коронавирус, посочи министърът на образованието. Той даде пример с община в Кюстендил, където има тридесет процента отсъстващи ученици, докато в други общини в тази област процентът е нула. "Този областен подход не е удачен, ако ние се грижим за обучението на децата.", допълни министърът на образованието.
Николай Денков посочи, че се обменя непрекъснато информация с Министерство на здравеопазването във връзка с разпространението на коронавируса. В понеделник до обяд от Министерство на образованието ще бъде изпратен коментар на база предложенията на здравното министерство и на база на това ще бъде взето общо решение, допълни Денков.

Световната среща на българските медии се провежда в партньорство с:
Рилска света обител
Община Кюстендил
Национален дарителски фонд "13 века България"
Държавен културен институт към Министъра на външните работи
Студентско читалище "Свети Климент Охридски"
Сдружение ГЛАС - Босилеград
България Ер
Сдружение за модерна търговия
Пощенска банка
EasyPay

/ИС/



news.modal.header

news.modal.text

Към 06:46 на 05.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация