Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Ден 53 - Антарктида - Дебаркиране от борда на НИК 421 на брега пред българската база „Св. Климент Охридски"
Остров Ливингстън (18 февруари 2023) На 13 февруари, след 49-дневно историческо първо плаване от България до Антарктика, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ спусна котва в залива пред родната антарктическа база „Св. Климент Охридски“ на остров Ливингстън.
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Тъй като на плажа пред станцията няма кейово съоръжение, което да спомага за трансфера на хора и товари на брега, дебаркирането се извършва чрез лодки „Зодиак“. От брега на острова „Зодиак“-ът се пуска на вода чрез товароподемна машина след съобразяване с метеорологичните условия, приближава кораба и се швартова успоредно за един от бордовете му. От кораба се спускат въжена стълба и осигурително въже, чрез които се осъществява прекачването на хора. Задължително е всеки качващ се на „Зодиак“ да облече животоспасяващ непромокаем костюм, специално пригоден, за да предпазва тялото в полярни води.
БТА Снимка/ Константин Карагьозов (ПК)
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимка
Моля потвърдете изтеглянето на снимката/ите