Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 -Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 - Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 -Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 8 -Котвен механизъм на „Св. св. Кирил и Методий“
Средиземно море (3 януари 2023) Както всеки друг кораб, военният научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий” (НИК 421) застава на рейд, акостира в залив или пристанище, спускайки котва или прикрепвайки се с въжета към кей. Котвеното устройство на НИК 421 е съставено от няколко основни компонента - две котви, всяка от които е с котвена верига, приспособления за тяхното спускане и прибиране – брашпил, както и шпилове за швартови въжета. Котвите на кораба са разположени на всеки от бордовете на носа – една на ляв и една на десен. Брашпилът, който движи котвите, е прикрепен с фундамент към палубата на носа. Той е съставен от задвижващ механизъм, два швартови барабана и две котвени звезди. Швартовите барабани обират или отпускат въжетата, които се използват за завързване на кораба към кей. В котвената звезда „лягат“ звената (халките) на веригата, която ги спуска или вади към котвен сандък, където се събира веригата, обясни пред БТА офицерски кандидат Андрей Петров, вахтен офицер на НИК 421. Всяка от котвените вериги на „Св. св. Кирил и Методий“ е с дължина от около 300 метра. Пресфото - БТА снимка: Константин Карагьозов (ЕД)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимка
Моля потвърдете изтеглянето на снимката/ите