Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 6

Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 6
Средиземно море (1 януари 2023) Българският научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ е на историческо първо плаване към о-в Ливингстън, за да подпомогне 31-ата българска антарктическа експедиция. Рейсът на плавателния съд до българската антарктическа база на острова се очаква да продължи около 40 дни. На 1 януари, в шестия ден от пътуването, „Св. св. Кирил и Методий“ плава в Средиземно море към първата си междинна спирка – град Картахена в Испания.
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)

Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 6
Средиземно море (1 януари 2023) Българският научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ е на историческо първо плаване към о-в Ливингстън, за да подпомогне 31-ата българска антарктическа експедиция. Рейсът на плавателния съд до българската антарктическа база на острова се очаква да продължи около 40 дни. На 1 януари, в шестия ден от пътуването, „Св. св. Кирил и Методий“ плава в Средиземно море към първата си междинна спирка – град Картахена в Испания.
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)

Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 6
Средиземно море (1 януари 2023) Българският научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ е на историческо първо плаване към о-в Ливингстън, за да подпомогне 31-ата българска антарктическа експедиция. Рейсът на плавателния съд до българската антарктическа база на острова се очаква да продължи около 40 дни. На 1 януари, в шестия ден от пътуването, „Св. св. Кирил и Методий“ плава в Средиземно море към първата си междинна спирка – град Картахена в Испания.
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)

Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 6
Средиземно море (1 януари 2023) Българският научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ е на историческо първо плаване към о-в Ливингстън, за да подпомогне 31-ата българска антарктическа експедиция. Рейсът на плавателния съд до българската антарктическа база на острова се очаква да продължи около 40 дни. На 1 януари, в шестия ден от пътуването, „Св. св. Кирил и Методий“ плава в Средиземно море към първата си междинна спирка – град Картахена в Испания.
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)

Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 6
Средиземно море (1 януари 2023) Българският научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ е на историческо първо плаване към о-в Ливингстън, за да подпомогне 31-ата българска антарктическа експедиция. Рейсът на плавателния съд до българската антарктическа база на острова се очаква да продължи около 40 дни. На 1 януари, в шестия ден от пътуването, „Св. св. Кирил и Методий“ плава в Средиземно море към първата си междинна спирка – град Картахена в Испания.
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)

Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 6
Средиземно море (1 януари 2023) Българският научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ е на историческо първо плаване към о-в Ливингстън, за да подпомогне 31-ата българска антарктическа експедиция. Рейсът на плавателния съд до българската антарктическа база на острова се очаква да продължи около 40 дни. На 1 януари, в шестия ден от пътуването, „Св. св. Кирил и Методий“ плава в Средиземно море към първата си междинна спирка – град Картахена в Испания.
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)

Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 6
Средиземно море (1 януари 2023) Българският научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ е на историческо първо плаване към о-в Ливингстън, за да подпомогне 31-ата българска антарктическа експедиция. Рейсът на плавателния съд до българската антарктическа база на острова се очаква да продължи около 40 дни. На 1 януари, в шестия ден от пътуването, „Св. св. Кирил и Методий“ плава в Средиземно море към първата си междинна спирка – град Картахена в Испания.
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)

Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 6
Средиземно море (1 януари 2023) Българският научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ е на историческо първо плаване към о-в Ливингстън, за да подпомогне 31-ата българска антарктическа експедиция. Рейсът на плавателния съд до българската антарктическа база на острова се очаква да продължи около 40 дни. На 1 януари, в шестия ден от пътуването, „Св. св. Кирил и Методий“ плава в Средиземно море към първата си междинна спирка – град Картахена в Испания.
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)

Средиземно море - Кораб „Св. св. Кирил и Методий“ - Антарктида - ден 6
Средиземно море (1 януари 2023) Българският научноизследователски кораб „Св. св. Кирил и Методий“ е на историческо първо плаване към о-в Ливингстън, за да подпомогне 31-ата българска антарктическа експедиция. Рейсът на плавателния съд до българската антарктическа база на острова се очаква да продължи около 40 дни. На 1 януари, в шестия ден от пътуването, „Св. св. Кирил и Методий“ плава в Средиземно море към първата си междинна спирка – град Картахена в Испания.
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)
Абонирайте се
Влезте във Вашата БТА
БТА направи обиколка на навигационния мостик с капитан III ранг Радко Муевски, старши помощник-командир на кораба. Плавателният съд с бордови номер НИК 421 се управлява чрез средства за осигуряване на навигационна безопасност.
Щурманската маса на кораба е оборудвана със следните електронавигационни прибори: ехолот – уред, който измерва дълбочината на водата, сателитен компас, електронна карта, UAIS (Universal Automatic Identification System) транспондер, глобална спътникова навигационна система, която използва руската система GloNass и американската GPS Navstar, както и нафтекс, който се използва за приемане на морска навигационна информация за безопасност (maritime safety information).
Пресфото-БТА снимка: Константин Карагьозов (ПК)
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимка
Моля потвърдете изтеглянето на снимката/ите








