Димитър Трендафилов, изследовател и консултант в областта на стратегическия брандинг, пред БТА:

site.btaБрандът е водещият инструмент за комуникация на една компания

Брандът е водещият инструмент за комуникация на една компания
Брандът е водещият инструмент за комуникация на една компания
Снимка: Елена Несторова/БТА
Брандът е водещият инструмент за комуникация на една компания при привличането на публика и именно затова той трябва да е създаден така, че по ясен начин да представи дейността й. Това каза в интервю за БТА Димитър Трендафилов от департамент

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 21:44 на 26.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация