site.btaБългарските фестивали разчитат предимно на Фейсбук за комуникация с аудиторията, показва проучване

Българските фестивали разчитат предимно на Фейсбук за комуникация с аудиторията, показва проучване
Българските фестивали разчитат предимно на Фейсбук за комуникация с аудиторията, показва проучване
Снимка: Българската фестивална асоциация
Българските фестивали разчитат предимно на Фейсбук за комуникация с аудиторията. Това съобщават от Българската фестивална асоциация (БФА), цитирайки свое проучване, проведено от края на 2022 до началото на 2023 г.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ДД/

news.modal.header

news.modal.text

Към 18:36 на 02.06.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация