Тема на срещата бе функционирането на училище „Васил Левски“ в Кеймбридж

site.btaЙоанна Драгнева, представител на Агенцията за българите в чужбина, участва в среща с родители от българската общност в Кеймбридж

Йоанна Драгнева, представител на Агенцията за българите в чужбина, участва в среща с родители от българската общност в Кеймбридж
Йоанна Драгнева, представител на Агенцията за българите в чужбина, участва в среща с родители от българската общност в Кеймбридж
Снимка: Изпълнителна агенция за българите в чужбина

Д-р Йоанна Драгнева - референт за Великобритания на Изпълнителна агенция за българите в чужбина (ИАБЧ), участва в среща с родители от българската общност в Кеймбридж заедно с представители на българското Министерство на образованието и науката (МОН). Темата на срещата бе функционирането на Българското неделно училище „Васил Левски“ в Кеймбридж и възможността за вписване на учебното заведение в списъка на българските неделни училища в чужбина на МОН. Това съобщиха от Агенцията в своя сайт.

По официални данни от ръководството на училището в него се обучават 160 деца, които взимат активно участие в трите клуба по народни танци и в този по футбол. Редовното им обучение и преподаване на предмети като български език и история, например, се реализира стриктно по програмата на МОН за българските неделни училища в чужбина. От ръководството споделиха за организацията и на редица извън класни дейности и събития, в които участват не само децата, но и техните родители, посочват от ИАБЧ.

Сред предстоящите събития на училището е и реализацията на Българския събор „Кеймбридж пее и танцува“. Организацията на инициативата е от ръководството на образователното средище и родителите в общността. Събитието предстои да се реализира за втори път и ще се състои 7 юли 2024 г., добавят от Изпълнителна агенция за българите в чужбина.

/ЙК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 22:14 на 01.06.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация